miercuri, 27 iunie 2012

We are young.

     Ia-ma de mana si sa fugim impreuna. Ne vom stabili undeva in China, in provincia Yunnan, sau, intr-un satuc, in Texas. Nimeni ne va sti sau cunoaste si pe nimeni nu va interesa ce facem noi acolo.
     Putem economisi, facand drumul pana acolo pe jos si asa ne vom putea cumpara o casuta mica, cu flori si o veranda unde sa ne petrecem duminicile, dupa ce ne intoarcem de la biserica, unde vom merge ca sa ne incadram mai bine in societate, asa, sa nu fim suspecti lumii.
     Impreuna vom planta flori in mica gradina din fata casei si poate un copacel al nostru, cires, te rog. In curtea din spatele casei vom face cate un gratar cu prietenii de varsta noastra pe care ni-i vom face acolo.
Ne vom trezi devreme, sa prindem rasaritul, si ne vom culca odata cu apusul, va fi mai dragut. Iti voi impleti pulovere si sosete, iar tu le vei aprecia, chiar daca vor fi oribile si nefolositoare, si-mi vei cumpara flori si ciocolata. Vom petrece serile impreuna, plimbandu-ne pe dealuri si culegand flori de camp.   
      Vom fi doar noi. Pozele pe care le vom face impreuna le vom inrama si agata de toti peretii casei noastre mici. La aniversarea ta iti voi lua in fiecare an acelasi cadou: un cal de portelan pe care sa-l adaugi colectiei tale, iar tu-mi  vei lua mereu cate o lumanare parfumata pentru colectia mea. La aniversarea noastra, pe care nu o vom uita vreodata, vom face impreuna tort si prajituri, si ne vom lua cate o poza cu noi, asa ca vom avea si mai multe poze de agatat pe pereti.
     In fiecare seara, inainte sa adorm, ma vei saruta pe frunte, si-mi vei sopti ca ma iubesti si vei fi sincer. Eu iti voi raspunde cu cel mai dulce zambet pe care l-ai vazut vreodata. Vom citi impreuna ceea ce ne place sa citim si vom dansa, pe intuneric, pe melodia noastra preferata. Iti voi citi povesti, iar cand vei fi bolnav, voi sta langa tine si-ti voi face ceaiul tau favorit, de menta, pe care l-am baut impreuna de atatea ori.
    Tu ma vei iubi si ma vei face sa zambesc mereu, iar cu tine alaturi dorul meu de casa nu va exista. Tu vei fi acasa. Eu te voi iubi si mai mult la schimb. Si vom fi fericiti.
    La momentul potrivit vom avea si copii. Vreau gemeni, o fetita si un baiat. Tu vei fi protectorul lor, iar eu am sa le fiu profesoara, ii vom invata sa iubeasca asa cum iubim noi.
    Vom fi fericiti si vom imbatrani privindu-ne nepotii crescand si iubind la fel ca noi amandoi. Iar cand vom muri, o vom face tot impreuna, tinandu-ne de mana, ca intotdeauna.
     Ia-ma de mana si sa fugim impreuna. In Texas. Uita de China.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu